Tuesday 28 January 2014

MY FAVOURITE CLEANSING PRODUCT



A quick post about my favourite cleansing product I always stock up when I'm in France. You can find it in most pharmacies. It's a make-up remover that doesn't need to be rinsed off with water. My skin is pretty dry and I find washing my face with water makes it worse. This one removes make-up and dirt gently and lets your skin breathe.

You just dap some product onto a cotton ball and wipe off the make-up from your face, followed by a toner and a face cream.

Heidi x

8 comments:

  1. Tuttu tuote, samaa hamstraan itsekin aina Ranskassa käydessä. Tosin mä oon koko ajan ajatellut että toi on just toner, tai niin mä olen sitä käyttänyt. Täytyykin kokeilla miten toimii meikinpoistoaineena, kiitti vinkistä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei kesta ;-) Mulla toimii hyvin ja tykkaan kun ei tarvitse erikseen huuhdella vedella pois. Iho tuntuu kuitenkin raikkaalta! Ma ostin juuri uuden rasvan, josta olen kuullut paljon kehuja. Laitan tanne siita heti kun olen testannut. Stay tuned ;-)

      Delete
  2. Tykkään myös! Ja Veera, toi "micellaire" tarkoittaa, että se puhdistaa meikinkin.
    Silloin kun en tätä saa, käytän korvikkeena Nuxen vastaavaa, jota saa Stockalta.

    S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaahas ai "micellaire". Taas yksi syy lisää miksi olisi pitänyt lukea ranskaa saksan sijaan! :)

      Delete
  3. Tätä saa tilattua myös netin kautta, eikä hintakaan ole mikään järkyttävä. Voin laittaa linkin tänne, jos kiinnostaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taalla useimmissa apteekeista myydaan kaksi yhden hinnalla eli yht. 19.90 eur, ihan vaan vertailuksi ;-) Eli ei tosiaan mikaan jarkyttava hinta!

      Delete
  4. I have have tried this product but as I have sensitive skin it does not suit me

    ReplyDelete
  5. Tiedoksi, etta nyt tata saa myos Lontoon Marylebonin alueelta, Wigmore Streetin John Bell & Croyden apteekista!!!

    ReplyDelete